Held og lykke, Marcos - og tak!

Jeg sidder og drikker varm the af et krus med omridset af en lille bjørnefamilie. Det passede lige til vores familie, synes jeg. (Det var før Albert kom til som årtiets overraskelse). 

Omridset af den lille bjørn er designet af Marcos Bessa, som en del af hans "NamIt - it can be anything". Måske så du Marcos i "Danmark har talent" i sidste uge?


Marcos er designer og har hjulpet mig med overskriften til digogmigogvitro.dk. Da jeg spurgte ind til hans bjørnelogo vidste det sig, at der her gemmer sig endnu en drøm. Han siger selv at han er "a man of dreams". Da jeg spurgte, hvad han mente med det, forklarede han, at "jeg har haft store drømme lige siden jeg var barn. Lige nu er jeg så heldig at leve min drøm som designer hos LEGO. Derfor vil jeg gerne hjælpe børn med at opnå deres drømme." 

Du finder de små bamser som helte, stjernetegn og meget andet på younamit.wix.com




Kommentarer

  1. Kære Anne, Hjertelig tillykke med forøgelsen af jeres familie. Albert og Samuel er heldig at have dig til mor, og du er heldig at have to dejlige drenge, der kan holde dig fast i at udvikle dig. Skønne tanker omkring fasten og hvor er det et dejligt krus. Jeg har ingen børnebørn, men jeg får lyst til at klikke ind i Marcos' univers.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Endelig adoption

Med maven bar

Fadervor - inspireret af Godly Play