Velkommen til dig+mig+vi tro

Idéen har levet med mig i mere end et år. Måske snarere mere end to år, hvilket egentlig er mærkeligt, for jeg tænker om mig selv, at jeg har kort fra tanke til handling. Men ikke denne gang.
Faktisk har adressen "digogmigogvitro.dk" været min i et år, men det er altså først nu, jeg er klar til at sætte ord på bloggen.

Velkommen til min nye blog om at være mor, om børn og om børns åndelige liv.



Dig+mig+vitro skal være et sted at gøre af de tanker jeg gør mig om at være mor, om børn, om troen på Gud og om at dele den tro med mit eget og andre børn. Det skal være et sted at gemme idéer til at forklare kristendommen for børn (og mig selv) både der hjemme og i børnekirken. Bloggen skal indeholde min samling af gode børnebøger, links til steder og mennesker, der har forstand på børn og deres indre liv. Og endelig håber jeg, at det kan blive en platform jeg kan bruge til at få gode råd og andres erfaringer med på vejen. Det sidste kan kun lade sig at gøre, hvis du vil være med - så det håber jeg, du vil!

Kommentarer

  1. Dejligt at høre fra dig igen i blogland. Jeg har savnet dig! Og Samuel:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Charlotte! Jeg tror, det blir godt at være i gang her igen :-)

      Slet
  2. Jeg glæder mig til at læse med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for, at du vil følge med, Birgitte!

      Slet
  3. Dette høyres spennande ut, og temaet på bloggen din er veldig aktuelt for oss som har små barn som vi gjerne ynskjer skal bli kjent med Gud! Gler meg til å lese tips og få idear, og kanskje dele eigne erfaringar rundt det du skriv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig et væsentligt emne for os, der gerne vil give troen videre til vores egne børn. Men ikke - så vidt jeg ved - et emne, der er skrevet så meget om for øjeblikket?
      Håber, du vil dele sine egne erfaringer.

      Slet
  4. Og her midt i nattens vågne time nød jeg at finde nyt fra dig. Jeg glæder mig til at følge dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg da glad for, Lene :-) Det bliver hyggeligt igen at komme rundt og "hilse" på!

      Slet
  5. Kære Anne, velkommen tilbage - du har været savnet.
    Kh P.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, P! Jeg tror, det bliver godt at komme tilbage :-) Du er én af dem, jeg har kigget ind til af og til, selvom jeg har været stille...

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Endelig adoption

Med maven bar

Fadervor - inspireret af Godly Play